blondinannie

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Annie gustafsson - 2 september 2010 20:31

  

Jag kom nyss hem jag har varit och kollat på fotbollsmatch,Min syster spelar hon är väldigt bra + 2 tjejer till    men dom förlorade men ni kommer igen tjejer . 

Jag har bestämt mig vilket tatuering som ska bli min första de kommer bild i slutet. Och nu ska jag bara beställa tid och sen ska jag säga till kikki vilken dag som jag ska tatuera mig för hon ska hålla mig hand hihi    tur jag har henne, hon sviker ALDRIG mig och det har hon ALDRIG gjort heller, jag är så glad att jag har henne och hon är min tvilling syster Jag Älskar dig gumman =) 

  

Av Annie gustafsson - 2 september 2010 16:00

Hejsan.... Nu är jag mer sugen på att göra min FÖRSTA tatuering då ska jag ta med mig Kikki så jag har någon att hålla handen  när det gör ont   Jag vet att du vill följa med mig...  Hoppas jag får låna kikki av jim   


Jag har svårt att bestämma mig för vilken jag ska ha ....


Jag & min hund Ricky

 

Underarmen

  

Underarmen

   

Underarmen/Handleden

 

Underarmen

  Armen

 

Svanken

   

Svanken

  

Av Annie gustafsson - 2 september 2010 12:12

  

Idag ska jag gå och kolla på fotbolls match Maria spelar idag men vi får se hur länge hon kan spela efter sin skada då hon fick inte spela fotboll på 3 veckor och de blev hon ledsen för.. Men som tur behövde hon inte gå med gips i 6 veckor... Det är verkligen jätte tråkigt att vara hemma för de finns inget att göra, men jag hoppas jag snart får ett jobb    det skulle va skönt..  Jag MÅSTE snart träffa mina söta flickor som är Kikki,Jennifer & Jessiie jag älskar er & saknar er massor  


  

Av Annie gustafsson - 2 september 2010 00:48

Det va mkt bloggande idag   hihih så är det ibland.. Men nu ska jag gå och kolla på film.. Jag önskar dig Lycka till på Ultraljudet imorgon    Jag är glad för din skull gumman.. Lycka till med magen & bebisen   



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards