blondinannie

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Annie gustafsson - 1 september 2010 23:46

  

Nu drar jag igång frågestund..

Ställ massa frågor nu, om ni vill veta

Den avslutas imorgon kväll kl: 23:00 

NU är det bara till att ställa massa frågor och ja jag ska  svar på alla 

Av Annie gustafsson - 1 september 2010 22:54

  


Dagens tillstånd: Glad

Dagens klädsel: Mys kläder

Dagens frisyr:  slarvig uppsatt

Dagens borde: sova snart 

Dagens nedräkning: att få träffa den underbara personen snart 

Dagens blogg: http://kikki-gr.bloggplatsen.se

Dagens beroende: av mina vänner & familjen även min älskade kusin Anderas

Dagens roligast: oj det är mkt

Av Annie gustafsson - 1 september 2010 19:47


   

Idag har jag ABSOLUT inte gjort nått....  Fy vilket tråkigt väder de är idag   

Nu känns de att hösten  snart är här.. Vill inte ha vinter, jag vill ha sommar året runt    det skulle va skönt... Nu snart kommer lite bilder från sommaren i Varberg, Jag längtar tillbaka dit, det va så himla roligt där, Förra sommaren fick vi nya grannar och denna sommaren fick vi nya grannar  igen fast vid andra sidan denna gången va de från Borås och förra gången va de från Stockholm    Dom är hur snälla som helst.. Nu kommer bilderna från sommaren 2010   


Hästarna på ett jätte fint stall som vi va och kollade på =)

   Vi skulle ta kort på alla 3  hundar men det gick inte så bra hihi    Solnedgång i Björkäng   Hunden på stallet som gick efter oss hela tiden och va hur snäll som hälst   Solnedgång i Björkäng   Solnedgång i Björkäng   

     

Av Annie gustafsson - 1 september 2010 15:46


  

  

Av Annie gustafsson - 1 september 2010 14:53


 Idag va det inte så roligt att vakna    men det får duga, idag har jag inte gjort så mkt, jag har sovit eller rätta sagt försökt att sova så gott det har gått... Inget fint väder idag    Men jag tog lite nya bilder med camen innan idag som kommer snart   .. hmm vad ska man göra idag? Det blir nog kolla på film tror jag ... 

Nu kommer bilderna =)


        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards